.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حمایت قاطع برای ریاست مجلس دهم ؛+ غیبت منتخبان ساری
دیدار 8 منتخب مردم مازندران با علی لاریجانی
شمال نیوز : وی در باره موارد مطرح شده در این دیدار نیز اظهار کرد: در این دیدار اهم مسائل و مشکلات استان مازندران توسط منتخبان مطرح شد و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بر توجه هر چه بیشتر به این استان تاکید کرد.....

جمعی از منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه مازندران با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و از ریاست وی بر کرسی مجلس حمایت کردند.

به گزارش شمال نیوز، جمعی از منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه مازندران بعد از ظهر سه شنبه  با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

حسین نیازآذری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از ظهرسه شنبه هشت تن از منتخبان استان مازندران با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

وی در باره موارد مطرح شده در این دیدار نیز اظهار کرد: در این دیدار اهم مسائل و مشکلات استان مازندران توسط منتخبان مطرح شد و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بر توجه هر چه بیشتر به این استان تاکید کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در پایان این دیدار منتخبان مازندران حمایت خویش را از ریاست علی لاریجانی بر مجلس دهم اعلام کردند.

هر چند اسامی حاضرین در این جلسه بصورت شفاف منتشر نشده است اما خبرنگار شمال نیوز کسب اطلاع کرد که یوسف نژاد و دامادی منتخبان مردم ساری و میاندرود در مجلس دهم در این دیدار حضور نداشتند .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 ارديبهشت 1395
باز این یوسف نژاد خودشو در اقلیت قرار داد
نا شناس 29 ارديبهشت 1395
نماینده های منتخب باید به فکر عمل نمودن قول و حرف های که زدند به مردم باشند نه سیاسی کاری چشم بهم بزنید چهار سال آمد و رفت
شهروند 29 ارديبهشت 1395
فقط حاج قاسم احمدی عشقه.بقیه کارنامشون مشخصه و درحد حرفن
سگگ کمربند 29 ارديبهشت 1395
کسی که نمی تونه کمربندشو درست ببنده می تونه نماینده یک استان باشه خدا به خیر بگذرونه
محمدی فولادی 31 ارديبهشت 1395
دکتر یوسف نژاد گل سر سبد ساری مرد عمل امیدوارم برای صعنت ساری قدمهای موثری را بردارد دکتر زحمتکش انشا الله موفق باشی انشاالله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.